torek, 16. junij 2009

Magnifique.

Sam sebi pravi, da je čefur, nepopravljivi blefer, gospodar noči in samooklicani človek za vse čase, pravijo, da je peder, sexy boy, pa tudi iztirjen voajer, manijak, čefur, predvsem pa po očetu južnjak, med nogami pa menda pravi korenjak. Saj ga poznate – to je Magnifico. Taisti džek, ki vedno razproda koncerte in vedno, ko stopi na oder, pripravi pravi spektakel. Pred leti sem nastopila v videospotu za pesem, ki je kasneje postala velika uspešnica pri nas in izven naših meja. In še vedno ne morem verjeti, da sem bila tudi jaz del tega velikega spektakla. Hir aj kam hir aj go pa itak še vedno 'trga gate' kjerkoli se vrti. :)
Tokrat sem v razprodanih Križankah skakala pred odrom in med publiko. In z množico nvseh generacij prepevala o tisoč rožicah tam na poti med Ljubljano in Portorožom, se potepala po The Land of Champions, razmišljala o tem, da je Revolution my solution in sprejemala Samo ljubezen, ki so jo razdajale Sestre, ki so se po sedmih letih vrnile na sceno.

Jep, Magnifico je ponovno potrdil, da je velik.


In čeprav tokrat le s 50-ko, so mi tovrtsni koncerti zares v veselje. Pa čeprav fotkam samo zase in vse tiste, ki zavijete sem z namenom ali po naključju. ;)

mankica

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Zelo dobre fotke, pohvale , ... 50tka je pa tak zakon , tudi meni najljubši objektiv ,.. pravi mali jajček ...

mankica pravi ...

Rok, pozdravljen na mojem blogu! Upam, da se vrneš še kdaj ;)
Sicer pa res hvala za pohvale.

Koncertov sicer ne slikam, ampak ko imam priložnost, z veslejem kaj poškljocam, če je le mogoče. in potem pridejo ven takšnile izdelki ;)
Res je, 50-ka je fantastična. odakr Jo imam, je skoraj nočem dati dol, hehe, pa čeprav sem se morala kar precej navadit, da ostri samo nekatere zadeve in da je treba it kar fino daleč, če želiš v sliko sploh kaj ujeti, hehe.

Matjaž Očko pravi ...

odlične fotke! :)

mankica pravi ...

Matjaž, hvala! :) It means a lot! :)

Petra Nuzdorfer pravi ...

ja pišuka lej, pa smo se falile... jst sm bla tut tam... škoda, da se nisva spoznali :(

naslednjič?