torek, 23. junij 2009

BudaPest.

Potepala sam se po deželi, ki me bo naslednjič, ko jo bom obiskala v soncu, zagotovo očarala s svojimi mogočnimi stavbami. Tudi tokrat je bila izjemna.


Več fotk kmalu! ;)


mankica

9 komentarjev:

Polona pravi ...

zakon fotka, res. ful taka starinska, enigmatična - super!

mankica pravi ...

Polona, hvala!!! :) hihi, ja, v tistem dežju je bil parlament res totalno fascinanten in se je izza meglic tako mistično s svojo kupolo in izrezljanimi oboki dvigal nad donavo.

AndrejPotrč - Every Wednesday Photogrphy pravi ...

Spominja me na razglednico iz kakega filma o Drakuli. Super.

malea pravi ...

Ravno včeraj sem na poti proti Murski Soboti gledala napis Budimpešta 326 km in razmišljala ali peljem kar naprej in do tja...

Sašo pravi ...

smo v pričakovanju ostalih fotk. Ta je super ;)

mankica pravi ...

@Andro, hvala :)) Uff... sej vprašanje, če se kje le ni skrival kakšen gospod , ali celo grof Drakula ... ;)

@Malea, hehe. Ja, dejansko si full hitro gor in mogoče bi blo treba it večkrat malo raziskovati tudi te bližnje kraje, sama se namreč le redko odločim, da bi šla z avtom v te evropske prestolnice, ki so dejansko zelo blizu.

@Sašo, hvala :)) jup, pridejo kmalu! :)

Jaka pravi ...

Meni je bila Budimpešta vedno ena najlepših prestolnic. Sem bil tam že 3x in vedno znova me očara ...

Goro pravi ...

Čudovita fotka, Mnkica! Poslala si nam razglednico iz zaletka prejšnjega stoletja :)

mankica pravi ...

@Jaka, tudi meni se je prav zasidrala v srce. Bila tam enkrta za novo leto in doživela mnogo neprijaznosti Madžarov, a tokrat se mi je odprla kot neko popolnoma durog mesto, s prijaznimi ljudmi in odličnim dogajanjem ... zagotovo se še vrnem!

@Rok, me veseli, da ti je všeč! Ta parlament ima neko posebno magično moč, ko ga gledaš ... in te meglice so naredile fotki prav poseben čar.