sobota, 24. oktober 2009

Secret Window.



Na tako ležerno soboto, zna tudi pogled skozi okno popestriti še tako enoličen in siv sobotni dan. Pa čeprav se zunaj na dežju suši perilo in čeprav so drevesa že popolnoma gola, pa podobe, ki se pod dežniki sprehajajo mimo, govorijo marsikatero svojo zgodbo. In ure, ki švigajo mimo ... ko si želiš, da bi bilo šele jutro, že razmišljaš o jutrišnjem nedeljskem dnevu in hitrem koncu vikenda ... pa vseeno. Takšna sobota kot je bila današnja, je ravnopravšnja za poležavanje pred televizijo. In le redko se zgodi, da je čas za to. Ko bi jih le bilo še več takšnih! ;)

mankica

6 komentarjev:

Julie pravi ...

Se strinjam ;) Tudi meni je bila ta sobota super lenarska, ki sem jo preživela na kavču pred vročim kaminom, s čajem ali družabno igro v roki :) Saj jih še bo več...verjamem v to ;)

Žiga Gričnik pravi ...

Dobra fotka! Tudi, če ne bi napisala teksta spodaj, to zgodbo že kar vidiš, ko gledaš fotko :)

mankica pravi ...

@Julie, držim pesti, da res! Juhuhu! :))

@Žiga, long time no see! ;) hehe, hvala za vzpodbuden komentar! Res je včasih tekst odveč, ampak moja pišoča narava (poklicna deformacija?!) mi ne da, da bi preprosto samo fotko objavila ... :)

K pravi ...

res lepa fotografija. krasni toni, krasni!

Žiga Gričnik pravi ...

Sej prav, ni nič narobe, da je še tekst zraven! Želel sem le pohvaliti fotko, da je zelo zgovorna! :))

Ja res je, dolgo časa me ni blo na spregled :) Upam, da bo sedaj v zimskih mesecih bolje ;)

mankica pravi ...

@Kolibri, hvala!!! :))

@Žiga, hvala hvala! Me veseli! Zelo. Oh, super ... tudi jaz se moram počasi zmigati in začeti pogosteje epiti na zid utrinke (ne)vsakdanjih reči, ki me spremljajo na mojih poteh ... pa enostavno ob koncu dneva pogosto vedno zmanjka časa ...