petek, 30. oktober 2009

Green. Bienale.

Benetke in umetnost. Oblikovalci in paviljoni. Zelena in sodobnost. Navdihujoče in moderno. Všeč mi je.





mankica

2 komentarja:

Aljo pravi ...

Yo, yo!

Kako si dobila pa ta zelene barve? A je to kak Sepia efekt v ps-ju ali si kak drug filter vklopila ali je bila res taka svetloba tam?

Sicer pa mam tud jest zdej fotoblog;)
Go check it out, pa-liz! ;)

Aja, pa zadnjič smo te ... "obravnavali" na enem predavanju;)

mankica pravi ...

Helouuuu!!!

Aljaž, oprosti, ker it nisem takoooo dolgo odpisala, sem bila na drugem koncu sveta, kjer je bil dostop do interneta zelo otežkočen, spletne strani (med drugim tudi moj blog) pa zablokirane ... takod a ti nisem mogla nič odpisat.

Glede te zelene ... tole je postprodukcija, mal dodane zelene v photoshopu. Se mi je zdelo, da bi fajn pasalo :)

Woohoo, grem zdaj čekirat tvoj fotoblog! Mega!

hm.... "obravnavali" ste me? Kje/zakaj? :))

pozdravčkiiiii,
mankica