sobota, 9. januar 2010

Snowman.


Snežko snežak me je včasih, ko sem bila še mala deklica, pozdravljal s tv ekrana. Časi se spreminjajo in ne vem več, če risanka sploh še obstaja. A kjub vsemu zimska radost ostaja. In veselje do snega. In kepanja. In sankanja. Da o delanju snežakov sploh ne govorimo! ;) Tale na slikici me je danes zjutraj počakal pred oknom. In kaj lepšega se ti lahko zgodi na sobotno jutro, kot da se ti skozi šipo smeji takšen krasen snežak! Ja, sneženo pravljico v Ljubljani preprosto naravnost obožujem.

When I was a little girl I really enjoyed watching Snowman tv series ... now those days are gone but joy in snowballing and making snowman remains. This beautiful smiling snowman (on photo) with pot on his head waited in front of my window this morning and smiling at me ... So, how could this Saturday be even nicer than this? It's all you could wish for ...
I simply loooove winter Wonderland in my hometown, that's for sure! ;)

mankica*

4 komentarji:

nežna in kreativna pravi ...

kdo ga je pa postavil?

mankica pravi ...

Anja, sosedovi otroci s pomočjo strašev seveda ;) zraven pa so naredili še iglu in lisico. nice.

Goro pravi ...

muchos simpatikos!! :) kot bi gledal naravnost tebe, a verjetno so sosedje (predvsem otroci in okno v otroški sobi) spodaj, a? :)

mankica pravi ...

ja ja, gleda mene!!! četudi ga gledam skozi okno ali pa pod oknom ;)) zdaj je njegova podoba sicer že zelo spremenjena, saj klobuka več ni. njegov nasmeh je padel dol, korenček pa je izginl neznano kam. me je (in verjetno še kakšnega sosedovega otroka) pa osrečeval vsaj en teden, ko se je tako prekrasno smehljal. :)