petek, 8. januar 2010

Someone else tonight.

Potem ko so fotke iz Barcelone tako dolgo počivale pospravljene v eni od foto map, sem jih vmes že izgubila iz diska, so zdaj končno tukaj! Tokrat Barcelona v slikah nekoliko drugačne vrste.





























Okej, kako vam je všeč? Ni prav slabo, ane? :) No, vsako foto nesrečo lahko obrnemo sebi v prid ane ;) zadeva je namreč sledeča - med potovanjem po Burmi sem posodila svoj računalnik in medtem ko me en mesec ni bilo, so mi izbrisali vse slike zadnjih nekaj mesecev, ki sem jih imela spravljene na svojem Jabuku (in nobenega back-upa ja, i know!!). Po pregledu nekaj tisoč fotk le dobila večino nazaj ... no, tole je ostalo od fotk iz Barcelone. :)

mankica

11 komentarjev:

ana pravi ...

pa ja ni le polovica slike se vrnila, ali cela? kakorkoli, me veseli, da jih je vsaj nekaj rešenih

mankica pravi ...

ja, take so se rešile, kot so gor objavljene :) to je umetnost brisanja in ponovnega reševanja :))

od barcelone je ostalo samo to, še dobro da je od berlina in budimpešte ostala vsaj večina celih. :)

UrosG pravi ...

Tudi takšne imajo svojo vrednost, ane. Bo pa izguba fotk razlog, da se sigurno še vrneš ;)

ana pravi ...

mogoče je pa Mišo pritisnil ''rescue as kolaž'' :)

Urška pravi ...

Odlične fotke! Pričakujemo še več takšnih in podobnih. :)

mankica pravi ...

@Ana, hehe.

@Urška, hvala!! :) Prilepim še kmalu kaj! Z veselejem! ;)

TanyishaStra pravi ...

Very very nice!!

mankica pravi ...

Thnx!! ;))

Unknown pravi ...

like it :)

Goro pravi ...

hej, po dooolgem času brskam tvoj blog.
seveda prvi reply naredim na barcelonsko reševanje fotk :) ej, moram rečt, da so nekatere kombinacije kar kul, heh.
sicer pa, ne morem verjet, kako podoživiš, ko vidiš spomine nekega kraja pri drugem, čeprav je drugače doživel ... kar na smeh mi je šlo! :)

zanimivo tudi, da sta imele z mamo isti vodič po mestu kot jaz in potrjeno!!! izjemno zakon knjiga!!

mankica pravi ...

huh, po dolgem času ponovno pozdravljen v mojem blogerskem svetu! ;)

hehe, me veseli, da so ti moje barcelonske foto podobe priklicale nasmeh na obraz. res je zanimivo gledati fotke, ki jih posnamejo drugi ljudje, in to na istih krajih, ki si jih obiskal sam ... tudi jaz rada raziskujem že obiskani svet ponovno preko podob, ki jih na svojih poteh ujamejo drugi popotniki. komaj čakam, da vidim, kako si tisti svet tam na jugu videl ti!

jup jup, kjnigica je dobro služila svojemu namenu ... no pa tudi del fotosessiona je bila, hihi ;)