nedelja, 17. oktober 2010

The City of Berlin.

Bila sem v Berlinu. Spet. Kmalu objavim serijo fotk iz tega mesta, o katerem bi bilo mogoče govoriti le v superlativih.

I went to Berlin. Again. More photos of this great European city coming soon. Stay tuned!

mankica

5 komentarjev:

vesna pravi ...

meni zaenkrat še ni uspelo tja.Ampak verjeto pa res drugo leto maja :)

Julie pravi ...

oh ja, Berlin...čudovito mesto! komaj čakam, da me spet ponese tja. super fotka!

Jaka pravi ...

Komaj čakam na fotke ...

mankica pravi ...

@vesna, jaz sem bila tokrat že četrtič. mesto je tako neskončno kul, da sem se van skoraj malo zaljubila :)

@julie, res je. to mesto je čudovito. hvala za lepe besede :)

@jaka, kmalu jih prilepim. ;)

Nika pravi ...

krasna fotka, te Vespe so nujne v vseh evropskih mestih :)