sobota, 23. oktober 2010

Zaljubljena v Berlin.

... obiskala sem ga že četrtič in zdi se mi, da sem se tokrat popolnoma zaljubila v nemško mesto. Všeč mi je, ker na ulici prodajajo vinilke za pol evra ... ker lahko stopiš v trgovino z mini figuricami iz Kinder jajčk, ki je navzven videti bizarna, prodajalec pa kot iz nekega drugega filma ... ker ob skodelici čaja dobiš piškot iz cimeta ... ker ljudje reciklirajo in v trgovini za reciklirano plastenko dobijo 20 centov ... se oblačijo v oblačila second hand ... Mislim, da bi v Berlinu lahko postala celo kofetkarica! Všeč mi je, ko na kavici iz pene naredijo srček ... ko v Bonanza Cafeju zagrizeš v najboljšo malinovo pito v mestu ... ko najdeš očarljive kavarnice ... ko ti na podzemni železnici že navsezgodaj glasbeniki v izštekai različici zaigrajo na kitaro Du bist mein Sonnenschein (ti si moj sonček) ... rada imam majhne uličice, ki skrivajo toliko galerijskih cukerčkov ... všeč so mi trgovinice z lutkami, oblekami in kovčki, ki me spominjajo na obdobje mladosti mojih babic in dedkov ... grafiti in urbane intervencije na stavbah po celem mestu. Všeč mi je, ko se srečata retro in moderno ... Všeč so mi drogovi in stene polepljeni s plakati prihajajočih koncertov ... Rada opazujem mimoidoče, ki na ramah nosijo platnene vrečke namesto torbice ... pa sprehod po turški tržnici dvakrat na teden ... in špeganje nenavadnih umetnikov vseh vrst ... všeč mi je napis Das ist Berlin., ker je res vse to in ker tam vsak lahko najde svoj kotiček malega sveta.

I fell in love with Berlin. I fell in love with all those charming little streets, small galleries, urban street art and all those little moments that remain forever ...

mankica

14 komentarjev:

Vanja pravi ...

Ja, prav vsak! :) Fotografija z letečimi listki je pa prav... magična!! Mislim da bo treba kmalu spet v Berlin.

mankica pravi ...

kameleonka, ja, aneda! berlin je totalno čaroben. ohhhh, tudi jaž že razmišljam, kdaj grem nazaj ;)

vesna pravi ...

super je!prekrasne fotke

ana pravi ...

Lep je tvoj Berlin :)

mankica pravi ...

@vesna, hvala!!! :)
@ana, ja, zares krasen je. upam, da sem ga vsaj mičken del uspela prikazat skozi moje oči :)

Tomaž pravi ...

Uf! Čudovit prikaz mestnega utripa.

Tomaž pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
mankica pravi ...

@tomaž, hvala!! :)

jernej pravi ...

joj ta Berlin me nagovarja že nakaj časa...si bo res treba vzeti čas zanj :D

Gregor pravi ...

Sem gledal pred časom en dokumentarec, da je Berlin najbolj art, najbolj multikulturno mesto v Evropi. Jaz bi ga vsekakor obiskal, pa še nisem prišel tako daleč. :) Mogoče naslednje leto.

UrosG pravi ...

Zelo mi je všeč, ker prikažeš Berlin bolj osebno, ne tako turistično, kot to počne večina. Se mi zdi, da se lahko na ta način bolj vživiš in vidiš življenje tam.

Nika pravi ...

Oh, kako lepe fotografije. Sem pregledovala že nekaj dni nazaj, ta z jesenskim listjem mi res ne gre iz glave. In tisti kovčki, kako kul so. Super.

TinaMalina_ pravi ...

Že nekaj časa spremljam tvoj blog, ampak ti še nism pokomentirala nobene fotke - ewo, zdej pa res moram, ker je Berlin skozi tvoje oči res čudovito gledat... moja najljubša- deček s turško zastavo :)

mankica pravi ...

@jernej, definitivino je Berlin a MUST SEE mesto! :) jaz sme se zaljubila vanj! ;)

@gregor, nujno ga moraš obiskati. polno galerij, porisanih zidov, čudovitih instalacij ... krasno je! in zares tapravo mesto za umetnike po duši in srcu ;)

@uroš, hvala! ja, to je mesto z mojega zornega kota. itak vsi vemo, da je tam berlinski zid, da je tam checkpoint charlie, da je tam alexanderplatz ... vse ti piše v turističnih vodnikih. jaz ga vidim na svoj način in skušam pokazati še kaj več. poskušam pokazati njegovo dušo :)

@nika, hvala!! vesela sem vzpodbudnih besed in komentarja in pohvale! hvalaaa ti! ;)

@tia, ohhh. hvala!!! :) in hvala za komentar (seveda dobrodošla še kdaj h komentiranju! ;)) a veš, da je tudi meni tista z dečkom in zastavo ena mojih najljubših! :)