petek, 31. december 2010

Ko svet zaživi.

Že od nekdaj sem si želela, da bi katero od mojih poličk ali pa mizo krasila tista super snežna krogla, ki jo je pogosto mogoče videti v različnih filmih. Tisto, v kateri se smejijo novoletni liki, ko jo potreseš pa se v njej prebudi pravljični svet, ki znotraj steklene krogle povsem zaživi in me spomni na otroštvo. Prav takšna, čudovita in pojoča snežena krogla je bila ena od letošnjih novoletnih daril in kako neskončno me razveseli vsakokrat, ko jo pogledam! In ker bo to verjetno zadnja objava letos na mojem blogu, želim vsem, ki ribarite za sanjami, lep zaključen starega in zares magičen začetek novega prihajajočega leta! In komaj že čakam, da se ponovno snidemo v tem mojem svetu, ki ga tako rada delim z vami!

This is just one of those perfect Christmas presents I received this year. Music Snow Globe is something I wished for since I was a child.
And before I finish posting for this year, I would like to thank to all of you, all followers of my blog for visiting and clicking the photos and reading the texts. Dear followers, I wish you magical 2011! And can't wait to hear from you soon!

mankica

2 komentarja:

Tomaž pravi ...

Srečno in srčno novo leto tudi tebi. Pa hvala za vse ideje in navdihe...

mankica pravi ...

Tomaž, hvala ;) in hvala tebi, ker se rad oglasiš na tem mojem delčku blogerskega sveta :) vesela sem, če s svojimi fotkami komu polepšam dan ali mu dam kakšno idejo, navdih. Tudi tebi čudovito letošnje leto!