ponedeljek, 10. januar 2011

Farewell.

Že nekaj časa jih zbiram. Fotografije posnete navzdol. Zagotovo že kakšne dve al celo tri leta! In če smo dodobra zakorakali v 2011, naj bo tale prva letošnja objava namenjena zadnjemu pozdravu preteklemu letu. In prav zato naj bo lanskih 365 dni tokrat obeleženo na malo drugačen način. Čeprav ni bilo najboljše, pa vendarle - Nasvidenje 2010!

I've been collecting photos of my feet for about two or three years now. Step into 2011 looks very well so far, so first post in 2011 should be dedicated to last 365 days which were not as lucky as they should be for me. So, all I can say at the moment is: Farewell to 2010!

mankica

24 komentarjev:

NiNocHka pravi ...

cist hudo !!!! in všeč mi je da to zbiraš že tok časa. una z škornčki v luži mi je pa čist padla v oči :)

fensismensi pravi ...

prišrčno in koliko čudovitih zgodb. Na mnogo poti pod nogami v 2011!

vesna pravi ...

zelo lušno in simpatično!

Manuel CasaBranca pravi ...

great post!!I hope you have a great and original 2011! Best regards from Portugal

mankica pravi ...

@Ninochka, hvala ;)) Hehe, ja, tista je taka deževna, za dan kot je bil danes ;)

@Ana, ohhh, ja, ko bi jih le bilo! Držim pesti, da letos (veliko) več kot lani :)

@vesna, hvala ;)) malo drugačna objava :)

@Manuel, ohhh, thank you so much! All the best in 2011 to you too!!

Ciril pravi ...

Haha mega!! Super ideja in prav užitek je pogledat tako raznovrstno zbirko fotk v istem stilu. ;)

minivanilli pravi ...

(:hah, res simpatična zbirka!
svet pod nogami je tako, in vedno, zanimiv(:
naj bo veliiiko (več(;) novega v 2011letu!

mankica pravi ...

@Ciril, hvala ;) tale serija je takole malo bolj za šalo. sem prebrskala po mapah fotk lanskega leta in zbrala te, ki jih že kar nekaj časa zbiram ... se mi je zdela taprava objava za vstop v novo leto ;)

@minivanilli, res je, in včasih premalo gledamo gor in dol, samo naravnost ... in izpustimo mnogo super zgodb, ki se dogajajo pod in nad nami. hvala, tudi tebi vse lepo v tem letu! ;)

Jernej pravi ...

Thumbs up za hunterja :)

mankica pravi ...

Hehe. Jernej, meni je tudi Hunter eden najljubših! :)

tamara pravi ...

Ej, super, Mankica! Res se nam odpira poseben svet navzgor in navzdol, samo vrat je treba malo razgibat ;) meni je najljubsa tista, ko si bila pri kipih ... Lepo ustvarjaj še naprej!

Aljo pravi ...

Ja, KOLK HUDO, no!!

Svaka!

mankica pravi ...

@Tamara, res je. A vse prepogosot gledamo samo naravnost. In včasih hodim takole po mestu in opazujem svet nad mano pa me ljudje včasih kar malo čudno gledajo :)

@aljo, tenkjuuu ;))

TinaMalina_ pravi ...

pohvale za izvirnost - fantastična izbira zornega kota! slikce so pa res lušne!

Luka pravi ...

vrhunska serija Mankica! všeč! pa tudi šolnčki so kul ;)

mankica pravi ...

@Tia, hvala ;) joj, daj povej, kako je bilo v Burmi? Se sploh nisva slišali še od takrat ...

@Luka, hehe. Ja, tole me prav v dobro voljo spravi, ko fotkam kakšen fajn detajl od zgoraj navzdol ;) Se mi je tokrat zdel pravi čas za objavo, ko pa imam že tolko teh fotkic ... :))

TinaMalina_ pravi ...

Burma je bla čudovita, enkratna, res mi je zlezla pod kožo... jo pogrešam že odkar sem nazaj... se pa definitvno še vrnem tja :)

Gregor pravi ...

Super fotke, odlična serija.

matilda pravi ...

Koliko trenutkov si boš zapomnila prav iz te ali s pomočjo te perspektive:) Krasna ideja!

Unknown pravi ...

Po facebookovsko: lajkam! :)

ana. pravi ...

fenomenalne slike :))
imas tud portugalsko calçado noter. najs :)

Nikolina The Bravehearth pravi ...

kakšne hude fotke.lep dan :D

sesalnik pravi ...

Super fotke! Kakšna je možnost za nakup kakšne fotografije, ker mislim, da bi jo lahko dobro uporabil kot oglasno fotografijo?

mankica pravi ...

Sesalnik, hvala ;) Seveda, fotografije so tudi prodajne in lahko se dogovoriva za sodelovanje! Trenutno sem v tujini, a se čez nekaj dni že vračam v Slovenijo. Najlažje bo če se dogovoriva po mejlu (mankica@gmail.com).

Pozdravček,
mankica