sreda, 20. november 2013

Orto Herman.

Na tem projektu sem delala prejšnji mesec. Fotošuting je bil super lušten in končen izdelek je super posrečen. Herman, oblečen v hosentregerje, z zlato ogrlico in piflarskimi očali Orto uporabnikom odgovarja na hecna vprašanja, pri tem pa spreminja tudi pozicije in obrazno mimiko.

I was working on this project last month. Photo shooting was super fun and final result is absolutely well thought. Main character Herman is wearing shoulder straps, golden necklace and old-school glasses. He answers to the funny questions asked by Orto brand users, while changing his position and face mimicry.







Foto: Mankica Kranjec
Naročnik/Client: Si.mobil, blagovna znamka Orto
Kampanja/Campaign: Dobro je biti orto - Zakaj? Vprašaj Hermana
Kreativna direktorica za Orto web kampanjo/
Creative Director for Orto web campaign: Ines Drame, Sonce.net
Model: Lucijan Kranjc



mankica

1 komentar:

Unknown pravi ...

Oooo a ti mas prste zraven-pri Orto Hermanu mislim :)!? Blazno mi je všeč ta lik, ena bolj simpatičnih reklam v zadnjem času. pa čist sem navdušena nad tvojo spletno. Portreti so the bestični, lifestyle....ma vse u bistvu! prej sem vedela zate, pa sem in tja sem ujela kake fotke, sam tukaj sem pa prvič in res nisem vedla da si tolk dobra :). Čestitke.