sobota, 14. junij 2008

Tam, kjer so skrite sanje.


Prišle so Male Gozdne Vile, ki ti izpolnijo skrito željo. S čarobnim zvezdnim prahom so svet rožic posule
razigrane Dišeče dobre Vile, ki letijo naokoli in iščejo sanjače. Magičen svet raznobarvnih metuljev, unikatnega nakita in mavričnega zelenega travnika ter unikatnega sveta so obiskale tudi sanje.

©Male Gozdne Vile. Naštimane in našminkane.
Vila Fani, Vila Rozi in Vila Srečka -
čakajo, da izpolnijo tvojo skrito željo.
made by
Mankica


Pridi na ArtMarket! Mladi umetniki se predstavljamo. Moje stojnice z unikatnimi Vilami, Kokoškami, pa raznobarvnimi uhani in prstani ni težko zgrešiti ;) Pridi pogledat! Ne bo ti žal. (Vsako soboto med 9. in 16. uro na Čevljarskem mostu v Ljubljani!) Jaz bom tam!


p.s.: Ne skrbi, če danes ne moreš obiskati ArtMarketa, bomo tam vsako soboto v tem poletju!


Se vidimo? ;)

mankica

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

joj kako srčkano zgledajo! pa ful lepe lase majo :)

mankica pravi ...

hej! dobrodošla na mojem blogu! :)
ja, danes nas je na žalost dež malo prej pregnal, tako da smo se skrili pod streho in odšli domov :)
če boš kdaj kaj ob sobotah v mestu, se oglasi na Šuštarskem mostu, v živo so laski od Dobrih Vil še bolj hecni in pravljični.

Anonimni pravi ...

se bom oglasila nasleden teden:) upam, da bo lepše vreme:)

Romana pravi ...

res so lustne :) avgusta pridem na pocitnice v slo in ze vem kaj bom prinesla za darilo mojim mehiskim prijateljem :)

JanaGitana pravi ...

iiiii, jaz tudi pridem avgusta!!!
Zares so lepe!

mankica pravi ...

hvala :)) super, se vidimo torej! :) ob sobotah bom tam vse do konca septembra.