sobota, 26. julij 2008

Big Ben Almighty.


Teden je naokoli in minil je. Ja, kot bi mignil, kako pa ;) Prilepim eno slikico na hitro, ker letim spat. Jutri me namreč še čaka potepanje po sobotnih tržnicah, ki so po celem Londonu.
Kaj se je zgodilo v teh dneh? Uh, veliko. Obljubim, da obsežnejše zapise predstavim, ko se vrnem v ponedeljek ;) drugače pa. Danes sem šla pogledaj muzikal Wicked. Kako super je bilo. Odlični glasovi, ples, glasba... včeraj obiskala Camden Town. Bila malo prepozna za tržnico, ki je tam, a kakorkoli, tja grem jutri še enkrat, da se v miru sprehodim čez tole precej zanimivo četrt (pankerji, rejverji... na kupu). Sicer pa sem izvedela, da prav v Camden Townu živi Amy Winehouse. In ni čudno, da o njej vsak dan pišejo v lokalnih časopisih, ki jih delijo na ulici... Menda jo lahko celo srečaš od časa do časa, takrat ko je zadeta in ne ve zase .... svašta.
No, p
a včeraj preživela pravi angleški večer - v pubu ob pivu. Ja, še vedno ne pijem piva, no! :) Tako da sem pila Pear Cidar. Super zadeva. Prav fajn za nadomestek piva. Hehe.
... Pa tisti, ki me poznate, veste, da sem nora na Street Art. No, včeraj sem si v Tate Modern - gromozanski galeriji na drugi strani Temze, ogledala nekaj razstav - ja, PRESS kartica še vedno pride prav, da tu in tam ni treba plačat vstopnine ;) in trenutno poteka razstava o ulični fotografiji, umetnosti... In itak me je totalno fascinirala, tako da sem šla potem malo raziskovat po mestu grafite, ki so jih narisali v okviru te razstave... noro v glavnem. V nedeljo grem še enkrat na Brick Lane - Banksyja, ki je trenutno eden najbolj znanih street artistov, in njegove stvaritve pač moram nekje najti in poškljocati. :)


Big Ben - London, July 2008.
Big Ben me pa itak vedno znova in znova fascinira. Ne vem, kaj je takega na njem.
Hja, londonski fenomen je pač. In meni je všeč.



Se slišimo. Kmalu! do takrat pa, lahko noč London, dobro jutro, Slovenija!


mankica


p.s.: danes je sobota in Art Market je odprt! Mene danes tam še ne bo, bo pa moja mami z vsemi Dobrimi Vilami, Kokoškami in Gozdnimi Vilami. Tako da se vsekakor splača prit malo naokoli pogledat ;)

4 komentarji:

Žiga Gričnik pravi ...

Čuj pa si ti sploh še kej v Slo?:) Fajn potuj še naprej pa fajn fotki!

mankica pravi ...

sem sem :) samo tu in tam pobegnem še malo drugam ;) na kakšen drugi konec sveta.

Vanja pravi ...

Pri tvoji mami sem kupila dve luštni karamboli za na uhlje. :-) V bistvu sem se odločala med temi in med robidnicami, pa sem sedaj ugotovila da moram nujno imeti oboje. Mi daš prosim robidnice na stran, pa jih pridem v soboto iskat!

mankica pravi ...

Hej! Ja, seveda! Ti prišparam ;) se vidimo v soboto! :)