torek, 22. julij 2008

The Dark Knight in London.

Huh. Vedno so me impresionirali nadrealistični junaki z veliko močjo, takšni, ki se znajo vihteti na nekih čudnih vrveh, pa obračati vse mogoče nenavadno orodje... tisti stari dobri mož Supermen, ki je zdaj verjetno že precej ostarel, me še vedno spomni na otroške dni, ko smo gledali risanko o supermožu. No, in v čast si štejem, da sme danes spozala še enega supermoža. Betmena!!! Ja, kdo bi si mislil. Sredi Londona sem ga srečala! In ne samo to, družbo mu je delal zlobni Joker ... no ja, slikala sta se z mano, kot da je vse v najlepšem redu, ko pa sta se srečala na samem... po moje so klofute padale. Kaj pa vem. :)
Danes je bila sredi Londona evropska premiera filma Batman in pripravili so cel spektakel. Videla sem vse zvezdnike filma, ki so se sprehodili po rdeči preprogi, prav tako pa nisem spregledala (no, to niti ni šlo spregledat :)) velikansko gromozansko stvar - Batmobil, ki je oddajal nenavadne zvoke, ki so spominjali na formulo, če ne kar na raketo... :)

Batman, Mankica & Joker posing in London, 2008


Ja, London je krasen. Obljubim, da kmalu napišem in prilepim kaj več, ampak danes enostavno ni časa ;)
Aja, juhu. Danes sem od daleč videla mogočni Big Ben pa bila na Trafalger Squaru in obiskala Soho, Chinatown in predel, kjer so sami teatri. In včeraj na Brick Laneu in Nothing Hillu. Srečala že mnogo zanimiv ljudi in danes doživela pravo poletje na Otoku ... naj kar sije sonček, London je zares simpatičen, ko se svetlika v njem.


Se slišimo. Kmalu!

Do tedaj pa, lahko noč London, lepe sanje, Slovenija!

mankica

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

A tako ti, hop in v London :D Pozdravi jih tam gori, da ne bom tja hodu ;)

mankica pravi ...

hehe jep :) eni iz Grčije drugi na Otok ;) ni nam ravno slabo ane :)