sreda, 23. julij 2008

Nič stopinj vzhodno. Nič stopinj zahodno.

Oh. Supermož Batman me je totalno razočaral. Že od evropske premiere tukaj v Londonu, ko sem ga videla v živo, mediji vsak dan pišejo, da so velikega moža ga areitrali, ker je užalil - morda celo pretepel (?) svojo mamo in sestro .... očitno tudi veliki junaki niso več to, kar so nekoč bili....
In če me je razočaral eden največjih junakov našega časa, pa me ni razočaral Greenwich. Jaz tepka sem mislila, da se reče [Grinvič] - tako so nas namreč učili v šoli vedno znova ... no in ja, živela sem v zmoti... reče se [Grenič]. :)) No ja kakorkoli že. Z eno nogo na vzhodu, z drug na zahodu. Upam samo, da me tudi kakšen gospod Isaac Newton ne bo kdaj razočaral ... ko bojo čez desetletje ali dva ugotovili, da poldnevnik, znan kot Greenwich Prime Meridian, sploh ni v Angliji... :) eh, pa naj vsaj do takrat uživam na 0 stopinj vzhodno in zahodno. ;)

Greenwich, London - July 2008

mankica

Ni komentarjev: